FAQ
Niet alles loopt altijd even soepel! Wilt u uw account aanpassen? Heeft u tijdens de uren van Clicking een probleem ondervonden dat u zelf niet kunt oplossen of is er iets onduidelijk aan u? Hieronder vindt u alle veelgestelde vragen die u kunnen helpen uw weg te vinden.
Hoe kan ik deelnemen aan de Click? |
Iedereen kan deelnemen aan de Click. De Click is een webapplicatie die iedereen kan gebruiken. Je kunt je registreren en aan de slag gaan via www.the-click.app. Wat je thuis doet, kun je nu op een leuke manier, ook onderweg doen. |
De Click web app |
Ondersteunt mijn telefoon de Click webapplicatie? |
Je hebt een moderne smartphone nodig om te beginnen met de Click. Je kan het best jouw standaardbrowser gebruiken. Als je problemen hebt, probeer dan een andere browser. Controleer ook jouw browser instellingen om ervoor te zorgen dat jouw locatie en camera worden gedeeld wanneer daarom wordt gevraagd. |
De Click web app |
Is de Click web app veilig? |
|
De Click web app |
Welke functies heeft de Click web app? |
|
De Click web app |
Moet ik de Click web app kopen? |
Nee, je hoeft de Click app niet te kopen. Het is een gratis webapplicatie voor iedereen die zich registreert. |
De Click web app |
Is de Click web-app beschikbaar voor internationale gebruikers? |
Iedereen kan de Click gebruiken als je in een actieve Click zone bent. |
De Click web app |
Hoe kan ik een klacht sturen? |
Je kunt een klacht sturen via het contactformulier |
De Click web app |
Wat zijn de systeemvereisten voor het gebruik van de Click web app? |
Je hebt alleen een moderne smartphone en een internet /4G-verbinding nodig. |
De Click web app |
Wat zijn de voordelen van de Click? |
Het is een modulaire toolbox waarin het betrekken van individuen centraal staat, met een collectieve impact die ver boven de som ligt. Wat we thuis doen, moeten we overal en altijd kunnen doen voor alle zwerfvuil. De Click is de partner van iedereen in de strijd tegen zwerfvuil. Wees gemotiveerd om de Click te maken! |
De Click web app |
Wat is een Click hotspot? |
Een Click hotspot is een geofenced zone waar je kunt Clicken en extra Circular UCoins kunt verdienen. |
De Click web app |
Hoe kan ik een product scannen? |
Zodra je bent ingelogd op de Click web app, heb je de mogelijkheid om door het menu te bladeren of op de scan knop te drukken. Via de scanknop kun je aan de slag door op de startknop te klikken. Jouw camera wordt dan geactiveerd en je kunt de barcode op het zwerfvuil item scannen. Als het item geen barcode heeft, kun je zelf een foto maken en het item opgeven. |
De Click web app |
Waarom moet ik mijn locatie delen? |
Wij hebben jouw locatie nodig om na te gaan in welke Click hotspot/zone je je bevindt. In de hotspot kan je extra Circular UCoins verdienen. |
De Click web app |
Hoe deel ik mijn locatie? |
|
De Click web app |
Is er een limiet aan het aantal items dat ik kan scannen? |
Er is een limiet van 150 items per persoon per week. |
De Click web app |
Hoe kan ik deel uitmaken van de Click-community? |
Je maakt deel uit van de community door je te registreren via de web app. Je kunt ook al jouw Click activiteiten op jouw eigen Social Media delen en anderen betrekken bij het aannemen van het nieuwe normaal. Op onze website kun je beelden vinden die je kunt delen. Word nu lid van onze Click community! |
De Click web app |
Kan ik me zonder e-mailadres registreren? |
Nee, het is niet mogelijk om je te registreren zonder e-mailadres. |
De Click web app |
Hoe kan ik een vriend uitnodigen? |
Je kunt delen dat je nu deel uitmaakt van de Click op jouw Sociale Media. Je kunt ook onze website of de link naar de webapplicatie zelf delen. Op onze website vind je een aantal kant-en-klare visuals om te downloaden en te delen. Iedereen die zich registreert krijgt een eerste bedrag aan Circular UCoins als welkomstgeschenk.
|
De Click web app |
Zijn er speciale evenementen/ bonussen beschikbaar? |
|
De Click web app |
Wat gebeurt er als mijn inzending niet automatisch wordt goedgekeurd? |
Als we de barcode van jouw item niet herkennen, zullen we jouw invoer controleren. Jouw inzending wordt dan goedgekeurd of geweigerd. Circular UCoins zullen alleen aan jouw account worden toegevoegd voor goedgekeurde Clicks. |
De Click web app |
Hoe registreer ik? |
Je registreert je door naar de webapplicatie te gaan via https://www.the-click.app. Je hoeft alleen maar jouw gegevens in te voeren en op registreren te klikken. We sturen je een welkomstmail met een tijdelijk wachtwoord. Je kunt dan inloggen om jouw registratie af te ronden en jouw wachtwoord te wijzigen. |
Beheer jouw account |
Hoe kan ik inloggen? |
Nadat je je hebt geregistreerd kun je gewoon inloggen op jouw account. Ga naar de inlogpagina en voer jouw e-mailadres en wachtwoord in. Druk op de knop om in te loggen en je kunt beginnen met Clicken. |
Beheer jouw account |
Hoe kan ik mijn persoonlijke gegevens wijzigen/bijwerken? |
Log in op jouw account en ga naar 'Mijn profiel'. Je kunt jouw gegevens wijzigen onder 'Profiel'. Druk op de knop om jouw gegevens op te slaan. |
Beheer jouw account |
Ik ben mijn wachtwoord vergeten. Wat moet ik doen? |
Ga naar de loginpagina en druk op de link 'Wachtwoord vergeten'. Voer jouw e-mailadres in en druk op de knop om te verzenden. Je krijgt dan een tijdelijk wachtwoord per e-mail toegestuurd om weer toegang te krijgen tot jouw account. |
Beheer jouw account |
Hoe kan ik mijn wachtwoord wijzigen? |
Log in op jouw account en ga naar 'Mijn profiel'. Druk op de kop 'Wachtwoord'. Daar voer je jouw huidige en nieuwe wachtwoord in. Druk op de knop om jouw nieuwe wachtwoord op te slaan |
Beheer jouw account |
Hoe verander ik mijn e-mailadres? |
Log in op jouw account en ga naar 'Mijn profiel'. Daar kun je jouw |
Beheer jouw account |
Ik ben mijn telefoon kwijt. Hoe krijg ik opnieuw toegang tot mijn account? |
Dit is geen probleem. De Click is een webapplicatie die in elke browser kan worden gebruikt. Jouw account wordt opgeslagen in onze database. Je kunt weer inloggen op jouw account vanaf jouw nieuwe telefoon. |
Beheer jouw account |
Mijn account is verwijderd, wat moet ik nu doen? |
Registreer opnieuw en maak een nieuw account aan. |
Beheer jouw account |
Wat staat er in "Mijn Clicks"? |
Alle systeemmeldingen zoals orderbevestigingen staan hier vermeld. Je kunt ook de statussen en beloningen van al jouw zwerfvuilverzamelingen bekijken. Jouw actieve vouchers worden ook getoond in deze sectie. |
Beheer jouw account |
Hoe kan ik mij uitschrijven? |
Je kan jouw account verwijderen en je uitschrijven uit de Click. Je kunt ons via dit contactformulier een bericht sturen en binnen de 5 werkdagen doen wij het nodige. |
Beheer jouw account |
Wat zijn Circular UCoins? |
|
Circular UCoins (CUC) |
Kan ik overal Circular UCoins verdienen? |
Nee, je kunt alleen Circular UCoins verdienen in de actieve Click zones De locaties waar je kunt Clicken staan vermeld in de web app sectie "Waar te Clicken". |
Circular UCoins (CUC) |
Hoe verdien ik Circular UCoins? |
|
Circular UCoins (CUC) |
Is het verdien tarief vast? |
Afhankelijk van het level waarop jij je bevindt, staat het verdien tarief voor elk item vast. Als je een level omhoog gaat, zal jouw beloning voor elke goedgekeurde Click toenemen. |
Circular UCoins (CUC) |
Hoeveel Circular UCoins krijg ik? |
|
Circular UCoins (CUC) |
Waar kan ik mijn Circular UCoins-balans zien? |
Zodra je bent ingelogd, zie je jouw Circular UCoins-balans in de rechterbovenhoek van jouw scherm op de startpagina. Je kunt jouw Circular UCoins-balans ook vinden in de shop. |
Circular UCoins (CUC) |
Hoe beheer ik mijn Circular UCoins-account? |
Alles wat gekoppeld is aan jouw CUC-account vind je in de rubriek "Mijn Clicks". Daar kun je vouchers, mails en jouw saldo bekijken. |
Circular UCoins (CUC) |
Kan ik mijn Circular UCoins voor iets anders gebruiken? |
Je kunt jouw Circular UCoins alleen in de shop gebruiken. Daar vind je een breed scala aan vouchers die je kunt inwisselen. |
Circular UCoins (CUC) |
Kan ik Circular UCoins kopen? |
Nee, Circular UCoins kunnen alleen verdiend worden door het juiste ding te doen, door te Clicken. |
Circular UCoins (CUC) |
Kan ik Circular UCoins verkopen? |
Nee, je kunt jouw Circular UCoins alleen inwisselen voor vouchers in de shop. |
Circular UCoins (CUC) |
Hoe kan ik Circular UCoins gebruiken? |
Log in op jouw account en ga naar de 'Shop'. Blader door de categorieën of zoek naar relevante aanbiedingen. Zodra je een voucher ziet die je leuk vindt, voeg je deze toe aan het shopmandje en druk je op ‘koop’ om de bestelling af te ronden. Een orderbevestigingsmail wordt naar jouw e-mailadres gestuurd. Jouw nieuwe voucher(s) worden getoond op de 'Vouchers' pagina. |
Circular UCoins (CUC) |
Hoeveel Circular UCoins heb ik nodig om een voucher te krijgen? |
Elke voucher heeft een ander aantal Circular UCoins toegewezen gekregen. Je kunt het bedrag naast de voucher zien. Je kunt de vouchers ook filteren op bedragen op basis van uw huidige CUC-saldo. |
Circular UCoins (CUC) |
Hoe kan ik de vouchers inwisselen? |
Log in op jouw account en ga naar de pagina 'Vouchers'. Daar klik je op een beschikbare voucher om deze te bekijken. Je kunt jouw voucher afprinten of op jouw mobiele scherm laten zien aan de betreffende deelnemer (shop/vrije tijd/voedsel/...). |
Circular UCoins (CUC) |
Waar kan ik de vouchers gebruiken? |
De vouchers kunnen gebruikt worden bij specifieke lokale deelnemers / partners. Je vindt de gedetailleerde informatie in de beschrijving van de vouchers. |
Circular UCoins (CUC) |
Wat is de geldigheidsduur van de vouchers? |
|
Circular UCoins (CUC) |
Kan ik mijn voucher inwisselen voor een andere voucher? |
|
Circular UCoins (CUC) |
Hoe kom ik op een nieuw level? |
|
Circular UCoins (CUC) |
Waarom ben ik mijn *titel* level kwijt? |
Als je eenmaal een level hebt verdiend, blijf je binnen dit level, zelfs als je je punten inwisselt. Alleen wanneer je 3 maanden aan een stukinactief bent, verlies je jouw *titel* level en ga je één level naar beneden. |
Circular UCoins (CUC) |
Ik heb per ongeluk de toegang tot de camera geweigerd en nu kan ik niet meer scannen of foto's maken |
|
Een probleem oplossen |
Ik kan niet inloggen op mijn account |
Probeer jouw wachtwoord te resetten. Ga naar de loginpagina en druk op de link "Wachtwoord vergeten". Voer jouw e-mailadres in en druk op de knop om te verzenden. Je krijgt dan een tijdelijk wachtwoord per e-mail toegestuurd. |
Een probleem oplossen |
Wat moet ik doen als ik de Click web app niet kan openen? |
Zorg ervoor dat je een actieve internet /xG-verbinding heeft. Als je een internetverbinding hebt en je kunt de webapp nog steeds niet openen, probeer dan een andere internetbrowser, idealiter de standaardbrowser voor je smartphone. |
Een probleem oplossen |
Wat moet ik doen als een item niet kan worden gescand? |
Wanneer een item niet gescand kan worden krijg je de mogelijkheid om een foto van het item te maken en het type item aan te geven. |
Een probleem oplossen |
Waar is de voucher die ik heb gekocht? |
Op de pagina 'Vouchers' staan jouw vouchers voor maximaal 5 dagen. Daar kun je ze bekijken en downloaden. |
Een probleem oplossen |
Ik heb per ongeluk de verkeerde bon gekocht, wat moet ik nu doen? |
Wees voorzichtig bij het kopen van vouchers, want ze kunnen niet worden terugbetaald of vervangen. |
Een probleem oplossen |
Iemand anders meldde zich aan met mijn e-mail |
Een welkomstmail zou naar jouw e-mailadres zijn gestuurd met een tijdelijk wachtwoord. Tenzij de andere persoon toegang heeft tot jouw e-mails, kunnen zij niet inloggen. Als je toch extra veilig wilt zijn, kun je jouw wachtwoord opnieuw instellen. |
Een probleem oplossen |
Mijn browser kan mijn locatie niet vinden, wat kan ik doen? (voor IPhone) |
|
Een probleem oplossen |
Hoe kan ik partner worden? |
|
Click partner |
Hoe kan ik een probleem melden? |
Je kunt een probleem melden via het contactformulier. |
Een ander probleem |
Deelnemen aan de Click |
Hoe neem ik deel aan de Click?
Hoe lang duurt het voordat ik toestemming krijg om deel te nemen aan de Click?
Waarom kan ik niet deelnemen aan de Click?
Hoe zal dit mijn bedrijf helpen?
|
Handelaar |